Odškodninske tožbe

Odškodninske tožbe

08.04.2020 Odškodnine

Odškodninske tožbe so naslednji smiseln korak tedaj, ko višina odškodnine, določena s strani zavarovalnice, ni ustrezno visoka in bi oškodovanec za primerljiv primer lahko prejel višjo odškodnino s strani sodišča. Odškodninski zahtevek se tako vloži neposredno na sodišče, slednje pa na podlagi zahtevka primer ponovno obravnava in se odloča o višini odškodnine za obravnavan škodni dogodek.

Za koga oz. kakšen primer je primerna?

Oškodovane osebe s pomočjo odškodninske tožbe pridobijo ustrezno pravno varstvo. Tožba se vlaga, v kolikor odškodninski strokovnjak ali stranka presodita, da je za obravnavan primer možno višje izplačilo odškodnine. Velikokrat se torej zgodi, da je višina odškodnine, ki jo določi zavarovalnica, prenizka in se na željo stranke vloži odškodninska tožba. V kolikor sodišče določi višjo odškodnino, mora tožena oseba slednjo poravnati v znesku in v zakonsko določenem roku. Za proces obravnave odškodnine na sodišču mora stranka vložiti glavni zahtevek in vsa potrebna dokazila ter dokumentacijo, ki pričajo v prid nastalega škodnega dogodka. Več kot ima stranka zbranih dokazov, višja je verjetnost, da bo odškodnina za posamezni primer primerljivo visoka.

Za uspeh na sodišču je nujno, da glavni zahtevek vsebuje veliko dokaznega materiala, saj se na podlagi slednjega sodišče odloča o višini odškodnine. Brez dokaznega gradiva obstaja majhna verjetnost, da bo sodišče odredilo višji znesek, kot je bil tisti, določen s strani zavarovalnice. Strankam vedno svetujemo, da glavni zahtevek izpolnijo v popolnosti in dosledno ter dodajo čim več dokaznega materiala. Nepopolno izpolnjeni zahtevki bodo vrnjeni oškodovancu, ta pa bo moral v določenem roku zahtevek dopolniti. V kolikor zahtevek ne bo dopolnjen, sodišče slednjega z vso pravico zavrne. Če med samim postopkom pride do novonastalih okoliščin, lahko oškodovanec svoj zahtevek dopolni ali ga popravi.

Oškodovanec lahko znotraj odškodninske tožbe naslovi tako pravne kot tudi fizične osebe, znotraj posameznega zahtevka pa je lahko vloženih tudi več zahtevkov. Za vložitev več zahtevkov je pogoj, da imajo vsi isto pravno podlago ter so vsi naslovljeni na istega toženca. Preden se oškodovanec odloči za vložitev odškodninske tožbe, je dobro vedeti, kdaj je slednja sploh smiselna. Za oceno jim svetujemo, da se posvetujejo s pravnimi strokovnjaki. Slednji na podlagi izkušenj najbolje vedo, kdaj je lahko izplačilo odškodnine, ki jo določi sodišče, višje in kdaj ne.

Kaj je vsebina/predmet storitve (pravno svetovanje, pregled dokumentacije, zastopanje na sodišču)?

Ena izmed pomembnih nalog Visoke odškodnine Planinšec je pravno svetovanje strankam o smiselnosti vložitve odškodninske tožbe. Naši strokovnjaki na podlagi dolgoletnih izkušenj točno vedo, kolikšno odškodnino lahko stranka na podlagi svojega škodnega dogodka prejme. Pravni strokovnjaki najbolje precenijo, ali je višina odškodnine, določene s strani zavarovalnice, prenizka ali ustrezna. Strankam poleg svetovanja pomagamo tudi pri izpolnitvi zahtevka ter zbiranju potrebnih dokazil (če dokazov po presoji strokovnjaka ni dovolj), na podlagi katerih se sodišče odloča o višini izplačane odškodnine. Naše storitve torej obsegajo pravno svetovanje, vložitev, izpolnitev in dopolnitev zahtevka ter zbiranje potrebnih dokazil ter vložitev odškodninske tožbe, v kolikor je potrebno. Konkurenčne prednosti, ki nas odlikujejo, so ažurnost, izkušnje, odzivnost in profesionalnost. Naša vizija in poslanstvo sta usmerjena v zadovoljstvo naših strank, ki ga dosežemo z visokimi izplačanimi zneski odškodnin. S strankami želimo vzpostaviti dolgoročen in zaupanja vreden odnos, saj verjamemo, da se bodo zadovoljne stranke vedno vračale k nam po nasvet.

Katere so prednosti poslovanja z nami?

Prednost poslovanja z nami se skriva v dolgoletnih izkušnjah pri obravnavi različnih primerov in v naši angažiranosti. Za pridobitev visoke odškodnine je pomembno, da se stranke držijo zakonsko določenih rokov, za upoštevanje slednjih pa smo tukaj mi. Vsakemu primeru se posvetita kar dva pravna strokovnjaka, kar pomeni, da so stranke obravnavane celostno. Smo odzivni in strankam vedno na voljo na naši telefonski številki ali po elektronski pošti. Če strankam tekom procesa ali po škodnem dogodku ni uspelo zbrati potrebnih dokazil, slednja zanje naknadno zberemo mi. Naše dobro poslovanje se kaže skozi izredno visoke zneske, ki smo jih na sodišču uspeli pridobiti za svoje stranke. Za nas je najpomembnejše ravno to, da se zadovoljne stranke vedno znova vračajo k nam, saj vedo, da je zadovoljstvo pri izplačilu odškodnine zagotovljeno.

Kakšen je cenovni okvir odškodninske tožbe?

Visoka odškodnina Planinšec nizko provizijo zaračuna šele na koncu postopka pridobitve odškodnine, kar pomeni, da je vodenje postopka od začetka do konca brezplačno. Takšno cenovno politiko vodimo zato, ker verjamemo v skupen uspeh in je naša glavna prioriteta zadovoljstvo naših strank.

brezplačni telefon


Imate vprašanje? Pišite nam

Vedno nas lahko pokličete na brezplačno številko 080 26 26, ali pa nam pošljete sporočilo preko spodnjega obrazca in z veseljem vam bomo pomagali.
Spletno mesto uporablja piškotke, da lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje strani. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.
x
080 26 26